UKK

Tavoitteemme on aina 100 % tyytyväisiä asiakkaita - Jos olet tyytyväinen, palaat luoksemme ja olemme tunnettuja hyvä palvelu, osaaminen ja valtava urheilukalavalikoima.

Onko verkkokaupan kautta ostosten tekeminen turvallista?
Kyllä. Olemme varmistaneet, että meillä on kaikki turvallisuus tarvitaan verkkokaupan harjoittamiseen.

Kuinka kauan kestää, ennen kuin saan pakettini?
reaaliaikainen varasto, toimitamme nopeasti! Tavoitteemme on toimittaa tilauksesi viimeistään seuraavana päivänä. Erikoissa tilanteissa, kuten Black Friday, toimitusaika saattaa pidentyä. Normaali toimitusaika on 2-5 arkipäivää.

Mitä toimituskulut ovat?
Katso hinnasto täällä

Miksi et lähetä pieniä tuotteita kirjaimia?
Kirjeitä ei voi jäljittää, joten jos jotain katoaa, meillä ei ole

Ovatko kaikki tuotteet saatavilla välittömään toimitukseen?
Missä kohdassa lukee "varastossa" tuotetta varastossa heti toimitusta varten.

Onko lippulaivassasi samat alhaiset hinnat myymälässä?
Kyllä, meillä on samat alhaiset hinnat myymälässämme Tukholmassa.

Kuinka hinnoittelu?
Meillä on kolme eri hintatyyppiä:
• Hinta: Tämä on meidän hintamme normaalisti veloittaa tuotteesta, sama hinta myymälässä kuin verkossa
• Superdeal: tuotteiden myynti tai todella hyviä tarjouksia. Superhinta on sama myymälässä kuin verkossa.

Reklamaatiot

Vaatiimia varten käytä tätä yhteydenottolomaketta. Kerro sähköpostissa mitä ja miksi haluat avata reklamaatio ja liittää kuvia kyseisen tuotteen vauriosta tai ongelmasta. Ilmoita myös tilausnumero. Tuotteen tyypistä ja vahingosta riippuen se voidaan ratkaista eri tavoin.

Useimmissa tapauksissa toimittajamme päättävät, mikä lasketaan reklamaatioksi, näissä tapauksissa meidän on saatava vaurioituneet tavarat täällä ja sitten lähettää ne toimittajalle. Yleensä kuva riittää. Korvausten käsittelyaika on 1-3 viikkoa, mutta tietysti yritämme ratkaista sen mahdollisimman pian. Lähetämme sinulle palautusilmoituksen, jotta voit palauttaa vahingoittuneen tuotteen vaaditaan.

Kuljetusvahingot
Jos Sportfishtackle.com-sivuston tuote vaurioituu kuljetuksen aikana, riippumatta siitä, onko vaurio hyvin näkyvissä vai piilossa, siitä on ilmoitettava välittömästi varustamolle ja meille tällä sähköpostilla reklamation@sportfiskeprylar.se. Näkyvästä vahingosta tulee hakea samana päivänä. Piilotettu vahingoista on ilmoitettava 7 arkipäivän kuluessa.

Säilytä kaikki tuotteet ja pakkaukset, jotta varustamo voi tarkastaa tarvittaessa. Saatat joutua lähettämään kuvia vaurioituneesta tuotteesta/pakkauksesta, jotta dokumentoi ne hyvin. Lähettäjä tässä Jos me Sportfishtackle.com -sivustolla olemme vastuussa siitä, että lähetys on pakattu oikein.

Jos tavaran pakkauksessa on näkyviä vaurioita, on tärkeää kysyä asiaa noutopisteestä, lähettäjältä tai kuljettajalta dokumentoida se.

Jos lähettäjä tarvitsee sinulta lisätietoja, kuten kuitit, laskut tai valokuvat tuotetta tai pakkausta, tätä pyydetään. Lähettäjä palaa sinulle mahdollisimman pian ja antaa vastaukset siihen väite on mennyt läpi. Kotimaan kuljetuksista puuttuville tavaroille kuljetusedustajalla on enintään 60 päivän ajan löytää se. 

Jos koko tavara tai osa siitä on vaurioitunut, korvataan summalla joka vastaa arvon laskua. Toimittaja korvaa vain vahvistetut vahingot, eli ei välillisiä kulut.

Miksi korttiostokseni ei mene läpi? Mikä on Verified by Visa/Mastercard?
Yleensä tämä johtuu siitä, että et yhdistänyt VISA/MASTERCARD-korttiasi "Verified by Visa/Mastercardiin". Ratkaista kirjaudu sisään verkkopankkiisi ja seuraa siellä olevia ohjeita. Vaihtoehtoisesti voit soittaa pankkisi asiakaspalveluun ja saat sieltä apua.

Tämä on kertaluonteinen prosessi, ja kun olet ratkaissut tämän, voit tehdä ostoksia verkossa. Verified by Visa/Mastercard antaa sinulle, joka maksaa korteilla Internetin kautta, lisää turvallisuutta korttien välttämiseksi petos.

Voinko tilata ulkomailta?

Lähetämme useimpiin EU-maihin, täältä onko maaluettelo täällä

Voinko peruuttaa ostokseni? Voinko vaihtaa johonkin muuhun, jos kadun sitä?

Tietenkin! Sinulla on 30 päivää aikaa katua ostosta. Verkkokaupastamme ostettujen palautusten tulee olla ehjässä pakkauksessa ja samassa kunnossa kuin ostohetkellä toimitus. Vaihtopaikalla asiakas vastaa palautuksesta ja uuden toimituksesta tuote.

Ota meihin AINA yhteyttä ennen palautusta osoitteeseen order@sportfiskeprylar.se

*Poikkeus Vaihto-oikeus on personoidut tuotteet tai tavarat, joita ei voi palauttaa rikkoutuneen sinetin kanssa. Esimerkkejä tästä voivat olla kalastuskela, joka on asiakkaan pyynnöstä kelattu siimalla tai avattu matopakkaus jne. Erikoistilauksille tai tavaroiden tilaamiselle ei ole avointa osto- tai vaihtooikeutta.

Saanko alennus, jos olen tietyssä kalastusseurassa?

Emme yleensä jätä ylimääräisiä alennuksia, joko fyysisessä myymälässämme tai verkkokaupassamme. Tarjoamme jo nyt Ruotsin alhaisimpien hintojen joukossa, ja samalla me Pidä erittäin korkea palvelutaso ja kilpailukykyiset toimitusehdot.

Muut sinulla on kysyttävää?

Käytä tätä yhteyslomaketta - normaalisti vastaa 24 tunnin kuluessa.