Select your shipping country
0
Varastossa
Myymälän varasto
Myymälän varasto
Välitön toimitus
Yhteenveto
Daiwa 22 Exist LT - Daiwa-kelojen tulevaisuus on AIRDRIVE DESIGN. Kun roottorin, kelan ja kaulan painoa vähennetään, saadaan aikaan kevyempi pyöriminen. Vaivaton pyöriminen antaa kalastajalle mahdollisuuden tuntea todellista iloa ongelmattomasta toiminnasta. Tämä uusi luku alkaa 22 EXIST.
Tuotekuvaus
Kela tulevaisuutta varten.
Luotu näyttämään tietä, huomion keskipisteenä DAIWAn keskuudessa. Luodakseen ja muuttaakseen tulevaisuuden kalastusta. AIRDRIVE DESIGN luotiin olemaan huippu, jota kaikki tulevat seuraamaan.
Aloittaakseen AIRDRIVE DESIGNin luomisen DAIWA erotti ensin spinning-kelan kahteen keskeiseen osaan. Ensimmäinen oli ‘takayksikkö’, joka koostuu rungosta & tärkeimmistä sisäisistä komponenteista, kuten käyttövaihteesta. Ottamalla käyttöön MQ-teknologian yhdessä DAIWA:n kehruukelojen vakiovarusteeksi muodostuneen sitkeän digipyörän kanssa takayksikön lujuus ja kestävyys on kasvanut.
Takayksikön kehittämisen jälkeen DAIWA ryhtyi kehittämään uudelleen keskeisiä komponentteja, jotka muodostavat niin sanotun etuyksikön. Kehittämällä uudelleen roottori, kela &; takuukokoonpano DAIWA on onnistunut vähentämään etuyksikön painoa vuonna 2022. Vuosia valmisteltu AIRDRIVE DESIGN on tämän uuden ajattelutavan tulos. DAIWA on kehittänyt innovatiivisen mestariteoksen, jonka avulla kalastajat voivat olla täysin hallinnassa. Vähennetty paino, tasainen pyöriminen ja korkea vaste mahdollistavat kelan vapaan pyörimisen. Kaikki nämä yhdistetyt elementit muodostavat yhdessä AIRDRIVE DESIGNin.
AIRDRIVE DESIGN voidaan jakaa neljään keskeiseen teknologiaan.
Uusi AIRDRIVE ROTOR ja vastikään kehitetty AIRDRIVE BAIL yhdistyvät molemmat vähentämään painoa kelan yläpäässä. Vähennetty paino luo vaivattoman ja tasaisen pyörimisen, nopean käynnistymisen ja alhaisen inertian. Tarpeetonta painoa ja paksuutta on karsittu pois uuden AIRDRIVE SPOOLin innovoimiseksi, joka sopii täydellisesti yhteen AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAILin kanssa täydentäen uudelleen suunnitellun etuyksikön.
Yllättävästi perinteisestä kelan sisärakenteesta poiketen DAIWA on kehittänyt matalan kosketuksen rakenteen pää- ja hammaspyörän välille nimeltä AIRDRIVE SHAFT. Tätä menetelmää käyttämällä kitka on pienentynyt ja tasaisuus on parantunut. Yhdistämällä nämä uudet teknologiat yhteen kela on erittäin kevyt ja antaa kalastajalle mahdollisuuden kokea pienen inertian virtaavan pyörimisen ja paremman siiman ja vavan toiminnan hallinnan.
Kahvan nuppi:
2000D-P G: I Light
2500-XH G: I Light
3000D G: T Light
4000D G: T Large
5000D-CG: AL Round Light
PC=Power Custom
P=Slow gear ratio
XH=fast gear ratio
D=Deep spool
C=Compact body
G=Global model
Luotu näyttämään tietä, huomion keskipisteenä DAIWAn keskuudessa. Luodakseen ja muuttaakseen tulevaisuuden kalastusta. AIRDRIVE DESIGN luotiin olemaan huippu, jota kaikki tulevat seuraamaan.
Aloittaakseen AIRDRIVE DESIGNin luomisen DAIWA erotti ensin spinning-kelan kahteen keskeiseen osaan. Ensimmäinen oli ‘takayksikkö’, joka koostuu rungosta & tärkeimmistä sisäisistä komponenteista, kuten käyttövaihteesta. Ottamalla käyttöön MQ-teknologian yhdessä DAIWA:n kehruukelojen vakiovarusteeksi muodostuneen sitkeän digipyörän kanssa takayksikön lujuus ja kestävyys on kasvanut.
Takayksikön kehittämisen jälkeen DAIWA ryhtyi kehittämään uudelleen keskeisiä komponentteja, jotka muodostavat niin sanotun etuyksikön. Kehittämällä uudelleen roottori, kela &; takuukokoonpano DAIWA on onnistunut vähentämään etuyksikön painoa vuonna 2022. Vuosia valmisteltu AIRDRIVE DESIGN on tämän uuden ajattelutavan tulos. DAIWA on kehittänyt innovatiivisen mestariteoksen, jonka avulla kalastajat voivat olla täysin hallinnassa. Vähennetty paino, tasainen pyöriminen ja korkea vaste mahdollistavat kelan vapaan pyörimisen. Kaikki nämä yhdistetyt elementit muodostavat yhdessä AIRDRIVE DESIGNin.
AIRDRIVE DESIGN voidaan jakaa neljään keskeiseen teknologiaan.
Uusi AIRDRIVE ROTOR ja vastikään kehitetty AIRDRIVE BAIL yhdistyvät molemmat vähentämään painoa kelan yläpäässä. Vähennetty paino luo vaivattoman ja tasaisen pyörimisen, nopean käynnistymisen ja alhaisen inertian. Tarpeetonta painoa ja paksuutta on karsittu pois uuden AIRDRIVE SPOOLin innovoimiseksi, joka sopii täydellisesti yhteen AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAILin kanssa täydentäen uudelleen suunnitellun etuyksikön.
Yllättävästi perinteisestä kelan sisärakenteesta poiketen DAIWA on kehittänyt matalan kosketuksen rakenteen pää- ja hammaspyörän välille nimeltä AIRDRIVE SHAFT. Tätä menetelmää käyttämällä kitka on pienentynyt ja tasaisuus on parantunut. Yhdistämällä nämä uudet teknologiat yhteen kela on erittäin kevyt ja antaa kalastajalle mahdollisuuden kokea pienen inertian virtaavan pyörimisen ja paremman siiman ja vavan toiminnan hallinnan.
- AIRDRIVE DESIGN
- AIRDRIVE ROTOR
- AIRDRIVE BAIL
- AIRDRIVE SPOOL
- AIRDRIVE SHAFT
- TWISTBUSTER 3
- MQ Body (Mg)
- Kestävä Digigear
- MAGSEALED. Runko, linjarulla, käyttöpyörästö
- ATD tyyppi-L
- 12BB (2MS, 10CRBB)
- Made in Japan
Kahvan nuppi:
2000D-P G: I Light
2500-XH G: I Light
3000D G: T Light
4000D G: T Large
5000D-CG: AL Round Light
PC=Power Custom
P=Slow gear ratio
XH=fast gear ratio
D=Deep spool
C=Compact body
G=Global model
Näytä lisää
Näytä vähemmän
Tekniset tiedot
| Gear ratio: | 4.9:1 , 5,2:1 , 5.2:1 , 6.2:1 |
| Handle: | Oikea/Vasen |
| Kelakoko: | 2000 , 2500 , 3000 , 4000 , 5000D-CG |
| Kuulalaakerit: | 12 |
| Line Capacity: | 0.10mm/200m , 0.10mm/300m , 0.16mm/300m , 0.18mm/300m , 0.20mm/300m , 300m/0,22mm |
| Line intake: | 64 cm , 73 cm , 77 cm , 82 cm , 87 cm , 99 cm |
| Maksimi vetovoima: | 10 , 5 |
| Paino: | 155 g , 165 g , 175 g , 180 g , 205 g , 210 g |
Kysymykset ja vastaukset
Aiheeseen liittyvät raportit ja oppaat
There are currently no blogs connected to this article.
Tuoteturvallisuustiedot (GPSR)
Maahantuoja
Rekisteröidyt yhteystiedot EU:n vastuulliselle yritykselle.
| Nimi | Daiwa Sports Limited |
|---|---|
| Address |
Suomen Sivuliike PO Box 11 45101 / Kuovola |
| Maa | Finland |
| Sähköposti | info@daiwa-scandinavia.com |
Tuotevalikoimaan kuuluu:
Katso koko sarja
Daiwa 22 Exist LT - Daiwa-kelojen tulevaisuus on AIRDRIVE DESIGN. Kun roottorin, kelan ja kaulan painoa vähennetään, saadaan aikaan kevyempi pyöriminen. Vaivaton pyöriminen antaa kalastajalle mahdollisuuden tuntea todellista iloa ongelmattomasta toiminnasta. Tämä uusi luku alkaa 22 EXIST.
Tuotekuvaus
Kela tulevaisuutta varten.
Luotu näyttämään tietä, huomion keskipisteenä DAIWAn keskuudessa. Luodakseen ja muuttaakseen tulevaisuuden kalastusta. AIRDRIVE DESIGN luotiin olemaan huippu, jota kaikki tulevat seuraamaan.
Aloittaakseen AIRDRIVE DESIGNin luomisen DAIWA erotti ensin spinning-kelan kahteen keskeiseen osaan. Ensimmäinen oli ‘takayksikkö’, joka koostuu rungosta & tärkeimmistä sisäisistä komponenteista, kuten käyttövaihteesta. Ottamalla käyttöön MQ-teknologian yhdessä DAIWA:n kehruukelojen vakiovarusteeksi muodostuneen sitkeän digipyörän kanssa takayksikön lujuus ja kestävyys on kasvanut.
Takayksikön kehittämisen jälkeen DAIWA ryhtyi kehittämään uudelleen keskeisiä komponentteja, jotka muodostavat niin sanotun etuyksikön. Kehittämällä uudelleen roottori, kela &; takuukokoonpano DAIWA on onnistunut vähentämään etuyksikön painoa vuonna 2022. Vuosia valmisteltu AIRDRIVE DESIGN on tämän uuden ajattelutavan tulos. DAIWA on kehittänyt innovatiivisen mestariteoksen, jonka avulla kalastajat voivat olla täysin hallinnassa. Vähennetty paino, tasainen pyöriminen ja korkea vaste mahdollistavat kelan vapaan pyörimisen. Kaikki nämä yhdistetyt elementit muodostavat yhdessä AIRDRIVE DESIGNin.
AIRDRIVE DESIGN voidaan jakaa neljään keskeiseen teknologiaan.
Uusi AIRDRIVE ROTOR ja vastikään kehitetty AIRDRIVE BAIL yhdistyvät molemmat vähentämään painoa kelan yläpäässä. Vähennetty paino luo vaivattoman ja tasaisen pyörimisen, nopean käynnistymisen ja alhaisen inertian. Tarpeetonta painoa ja paksuutta on karsittu pois uuden AIRDRIVE SPOOLin innovoimiseksi, joka sopii täydellisesti yhteen AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAILin kanssa täydentäen uudelleen suunnitellun etuyksikön.
Yllättävästi perinteisestä kelan sisärakenteesta poiketen DAIWA on kehittänyt matalan kosketuksen rakenteen pää- ja hammaspyörän välille nimeltä AIRDRIVE SHAFT. Tätä menetelmää käyttämällä kitka on pienentynyt ja tasaisuus on parantunut. Yhdistämällä nämä uudet teknologiat yhteen kela on erittäin kevyt ja antaa kalastajalle mahdollisuuden kokea pienen inertian virtaavan pyörimisen ja paremman siiman ja vavan toiminnan hallinnan.
Kahvan nuppi:
2000D-P G: I Light
2500-XH G: I Light
3000D G: T Light
4000D G: T Large
5000D-CG: AL Round Light
PC=Power Custom
P=Slow gear ratio
XH=fast gear ratio
D=Deep spool
C=Compact body
G=Global model
Luotu näyttämään tietä, huomion keskipisteenä DAIWAn keskuudessa. Luodakseen ja muuttaakseen tulevaisuuden kalastusta. AIRDRIVE DESIGN luotiin olemaan huippu, jota kaikki tulevat seuraamaan.
Aloittaakseen AIRDRIVE DESIGNin luomisen DAIWA erotti ensin spinning-kelan kahteen keskeiseen osaan. Ensimmäinen oli ‘takayksikkö’, joka koostuu rungosta & tärkeimmistä sisäisistä komponenteista, kuten käyttövaihteesta. Ottamalla käyttöön MQ-teknologian yhdessä DAIWA:n kehruukelojen vakiovarusteeksi muodostuneen sitkeän digipyörän kanssa takayksikön lujuus ja kestävyys on kasvanut.
Takayksikön kehittämisen jälkeen DAIWA ryhtyi kehittämään uudelleen keskeisiä komponentteja, jotka muodostavat niin sanotun etuyksikön. Kehittämällä uudelleen roottori, kela &; takuukokoonpano DAIWA on onnistunut vähentämään etuyksikön painoa vuonna 2022. Vuosia valmisteltu AIRDRIVE DESIGN on tämän uuden ajattelutavan tulos. DAIWA on kehittänyt innovatiivisen mestariteoksen, jonka avulla kalastajat voivat olla täysin hallinnassa. Vähennetty paino, tasainen pyöriminen ja korkea vaste mahdollistavat kelan vapaan pyörimisen. Kaikki nämä yhdistetyt elementit muodostavat yhdessä AIRDRIVE DESIGNin.
AIRDRIVE DESIGN voidaan jakaa neljään keskeiseen teknologiaan.
Uusi AIRDRIVE ROTOR ja vastikään kehitetty AIRDRIVE BAIL yhdistyvät molemmat vähentämään painoa kelan yläpäässä. Vähennetty paino luo vaivattoman ja tasaisen pyörimisen, nopean käynnistymisen ja alhaisen inertian. Tarpeetonta painoa ja paksuutta on karsittu pois uuden AIRDRIVE SPOOLin innovoimiseksi, joka sopii täydellisesti yhteen AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAILin kanssa täydentäen uudelleen suunnitellun etuyksikön.
Yllättävästi perinteisestä kelan sisärakenteesta poiketen DAIWA on kehittänyt matalan kosketuksen rakenteen pää- ja hammaspyörän välille nimeltä AIRDRIVE SHAFT. Tätä menetelmää käyttämällä kitka on pienentynyt ja tasaisuus on parantunut. Yhdistämällä nämä uudet teknologiat yhteen kela on erittäin kevyt ja antaa kalastajalle mahdollisuuden kokea pienen inertian virtaavan pyörimisen ja paremman siiman ja vavan toiminnan hallinnan.
- AIRDRIVE DESIGN
- AIRDRIVE ROTOR
- AIRDRIVE BAIL
- AIRDRIVE SPOOL
- AIRDRIVE SHAFT
- TWISTBUSTER 3
- MQ Body (Mg)
- Kestävä Digigear
- MAGSEALED. Runko, linjarulla, käyttöpyörästö
- ATD tyyppi-L
- 12BB (2MS, 10CRBB)
- Made in Japan
Kahvan nuppi:
2000D-P G: I Light
2500-XH G: I Light
3000D G: T Light
4000D G: T Large
5000D-CG: AL Round Light
PC=Power Custom
P=Slow gear ratio
XH=fast gear ratio
D=Deep spool
C=Compact body
G=Global model
Näytä lisää
Näytä vähemmän
| Gear ratio: | 4.9:1 , 5,2:1 , 5.2:1 , 6.2:1 |
| Handle: | Oikea/Vasen |
| Kelakoko: | 2000 , 2500 , 3000 , 4000 , 5000D-CG |
| Kuulalaakerit: | 12 |
| Line Capacity: | 0.10mm/200m , 0.10mm/300m , 0.16mm/300m , 0.18mm/300m , 0.20mm/300m , 300m/0,22mm |
| Line intake: | 64 cm , 73 cm , 77 cm , 82 cm , 87 cm , 99 cm |
| Maksimi vetovoima: | 10 , 5 |
| Paino: | 155 g , 165 g , 175 g , 180 g , 205 g , 210 g |
There are currently no blogs connected to this article.
Maahantuoja
Rekisteröidyt yhteystiedot EU:n vastuulliselle yritykselle.
| Nimi | Daiwa Sports Limited |
|---|---|
| Address |
Suomen Sivuliike PO Box 11 45101 / Kuovola |
| Maa | Finland |
| Sähköposti | info@daiwa-scandinavia.com |